| Título | Tipo | Autor | Año |
|
El éxito en la educación primaria y secundaria: estudio comparado
| Informes | Gobierno de España. Ministerio de Educación y Formación Profesional. Consejo Escolar del Estado | 2020 |
|
El papel de los centros de educación especial en el proceso hacia sistemas educativos más inclusivos. Cuatro estudios de casos: Newham (UK), New Brunswick (Canadá), Italia y Portugal
| Informes | Muñoz, Yolanda ; Martín, Elena ; Palomo, Raquel ; Echeita, Raúl | 2020 |
|
A study of the impact of the crisis and austerity on people, with a special focus on Greece, Ireland, Italy, Portugal and Spain
| Informes | Cáritas Europa | 2014 |
|
The impact ofthe european crisis: a study of the impact of the crisis and austerity on people, with a special focus on Greece, Ireland, Italy and Spain
| Informes | Caritas Europa | 2013 |
|
The distributional effects of austerity measures: a comparison of six EU countries
| Informes | Callan, Tim | 2011 |
|
Educación Emocional y Social. Análisis Internacional: informe Fundación Botín 2011
| Informes | Clouder, Christopher | 2011 |
|
Informe sobre juventud, innovación y sociedad del conocimiento en Iberoamérica
| Informes | Pérez Prado, Luis | 2009 |
|
IJVS (nº 9) Violence on school: European trends of research: tome 1
| Nº de Publicación Periódica | Carre, Cécile, (ed.) | 2009 |
|
Health and the Roma Community, analysis of the situation in Europe: Bulgaria, Czech Republic, Greece, Portugal, Romania, Slovakia, Spain
| Estudios | Serrano Rodriguez, Nuria (coord.) | 2009 |